22 Ekim 2012 Pazartesi

keçe denizci temalı kapı süsü ÇINAR

herkese keyifli ve bol kazançlı bir hafta diliyorum.....
yeni haftaya erkek anneleri tarafından  en sevilen kapı süsümle devam ediyorum....
dünyaya daha birkaçgün önce gözlerini açmış minik bir kuzu için yapıldı  busefer....
sağlıkla büyüsün inşallah
abiside kıskanınca aynısındanda onun için hazırlanıyor şuanda...
ve daha bekleyen 5 bebek var... 
geçen haftadan beri yazamadım küçük bir mutfak kazası yaşadım...
biryandan yemek biyandan gelecek misafir için hazırlık biyandanda istekleri bitmeyen çeneside bir saniye olsun susmayan burak...
hepsi birleşince elimi yakmam kaçınılmaz oldu....
birsüre işlerede ara verdim...
tek elle yazı yazmakta çok sıkıcı olunca ne bloğumu güncelleyebildim nede sizleri ziyarete gelebildim...
ama bugün telafi edicem inşallah ..
hepinizi tek tek ziyarete gelicem...

 

14 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş, çok seviyorum ben de denizci temasını, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım... evet çok güzel bir tema gerçekten

      Sil
  2. keçe tekrar moda olduğunda bi tuhaf gelmişti bana ama sen kullanım alanına dair o kadar çok örnek sergiledin ki şimdilerde çok hoşuma gidiyor gerçekten
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim... hazırlamasıda çok zekli

      Sil
  3. çok çok geçmiş olsun... çok üzüldüm. :(

    YanıtlaSil
  4. Kıskanılmayacak gibi değil ki yaptıkların :) Ben de kardeşime yapılsa kıskanırdım herhalde :)) Sevgiler canım...
    ! •• Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  5. Bu kapı süsünü nasıl yaptığınızın tarifi varmı acaba?Bende oğlum ÇINAR için yapmak isterim...

    YanıtlaSil
  6. Bu Yapmış olduğunuz kapı süsünün tarifi varmı acaba?Bende oğlum ÇINAR için yapmak isterim.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun Necla'cım..:( Kapı süsü çok güzel olmuş..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil