14 Eylül 2012 Cuma

keçe kapı süsü-mavi

 Hayırlı Cumalar
daha önce pembe ve sarısını paylaşmıştım hatta maviside var demiştim size...
çoktan sahibinin evini süslüyor bile ama ben yeni modelleri sizlerle paylaşmaktan bunu yayınlamayı unutmuşum....
az önce farkettim...
neyse bunuda sizlerle paylaşıyorum ve bu incili serininde sonuna geliyoruz böylece....
diğer kapı süsü modellerimi görmek isterseniz BURADA 
hediye çekilişime katılmak isterseniz oda BURADA
buarada alonenesin motif etkinliğine katıldığımdan bahsetmiştim... ipler dün elime ulaştı ama fırsat bulamadım bu haftasonu motifleri örüp pazarteside sahibine yollamayı planlıyorum....
bişeyler örmeyeli uzun zaman oldu ve oldukça heycanlıyım... 
buarada benim minik kuzum...
 ilk yiğenim ....
canım....
bitanecik oğlum ...
ENESİM
MUĞLA ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİNİ kazandı ...
nekadar gurur duysam az seninle...
eğitim hayatın boyunca hep böyle başarılı olmanı diliyorum...
sevinç mutluluk ve hüzün daha tarif edemediğim biçok duyguyu yaşıyorum...
inşallah hep karşına düzgün ve doğru insanlar çıkar seni çok seviyorum oğlum...
her zaman bizi mutlu ettin hep gururlandırdın inşallah bundan sonrada böyle devam eder...

8 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım,tebrik ederim yiğenini:)Mavi de çok güzel olmuş;ama benim favorim sarı olan,ne yalan söyleyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim... bende en çok mavi rengi sevdiğim için bunu çok beğenmiştim ..

      Sil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Mavi renkte bu kadar güzel kapı süsü görmemiştim, ellerinize sağlık valla :) Yeğeninizi de tebrik ederim, tüm eğitim hayatı başarılarıyla süslensin inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah...
      çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil
  4. kapı süslerınızın hepsıı coookkk guzelll ama ben en cok buna bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  5. ellerine sğalık:)devrim

    YanıtlaSil