16 Mart 2012 Cuma

keçe anahtarlık....

HAYIRLI CUMALAR...
kendime hazırladım bu anahtarlığı ...
baktım bayada güzel duruyor dün oturdum baya bir çoğalttım ....
gittiğimde sevdiklerime hediye edilicekler....
dün okdar karışıktı ki kafam dönüp buralara bakamadım bile...
burada acil teslim etmem gereken işler vardı onları bitir ,valizi hazırla, evi dip köşe temizle vs... 
derken çok yoruldum....
bugünde yolculuk vakti....
öğleden sonra bi aksilik çıkmazsa inşallah izmirdeyim.....
haftasonu gezer tozar pazartesi yine burada olurum...
görüşmek üzere...
hepinize keyifli güzel bir haftasonu diliyorum...
çok öpüyorum...

6 yorum:

  1. anahtarlık gerçekten çok şık ve sevimli olmuş. elinize sağlık. izmirde keyifli gezmeler iyi yolculuklar size sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arkadaşım. Ziyareti iadeye anca gelebildim:( canım emeğine sağlık harika bir blogun var. anahtarlık da çok hoş olmuş yaratıcı fikirlere bayılırım. Daha sık görüşmek için seni izlemeye aldım sende beni izlemeye alırsan sevinirim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok sevimli bende arkadaşımın kızına derden yapmıştım ev çalışması:)bir daha da tekrarlayamadım.

    YanıtlaSil
  4. değişik ve güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. tatlım merhaba. çekilişe katılmak istemişsin seve seve. yalnız biryerde paylaşırsan sevinirim (linkini bana yazarsan da). şartlardan biri de buydu çünkü. kimseye haksızlık olmasın geri dönmeni bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım..
    Ellerine sağlık.
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil